Bangkok, 1e en 2e dag

23 november 2018 - Bangkok, Thailand

Maanden ernaar uitgekeken, nu zijn we in een drukke stad! Zoveel mensen, veel kraampjes met zelfgemaakte eten, veel mensen langs de stoep die kleding, eten etc willen verkopen, veel scooters, tuktuks, roze en gele taxi's en natuurlijk niet te vergeten talloze tempels!

We vinden het erg leuk om hier te zijn, Thaise mensen zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Gister en vandaag Bangkok verkend.

1. Dorry:
    23 november 2018
    Goed om te horen! De foto’s zijn mooi. Jullie kunnen leren hoe het eten klaargemaakt wordt, dan komen we bij jullie thuis eten. 😊
  2. Karin en Ton:
    Wow !!! Heerlijk voor jullie!! En hartstikke leuk om jullie op deze manier te volgen! Geniet ervan!!!
  3. Nelleke van Dalen:
    23 november 2018
    Wat een uitzicht over die stad! En mooie foto's van jullie en de tempel! Geniet van de reis!
  4. Benny en Ingrid:
    24 november 2018
    Mooie fotos!!! We lezen met plezier! Geniet nogmaals ervan!
  5. Anita & John:
    Super, prachtig foto’s 👌🏻
  6. Diana:
    24 november 2018
    wat een mooie foto's, een goed begin!
    Richard kunt zijn zithouding niet nadoen van deze beelden. Zijn benen moeten helemaal recht naar de grond toe, hihi. Een goede oefening voor de meditatie ;-)
  7. Bea:
    25 november 2018
    Yep heel mooi.Ook lekker weer!