De laatste dagen....

27 december 2018 - Bangkok, Thailand

Nou of het romantisch was bij twee broers weet ik niet, de volgende dag was ik helemaal niet vrolijk van want ik werd goed ziek. 🤢Da's balen op de 1e kerstdag. Maar hier vieren ze geen Kerstmis, zelfs bij de ontbijt niets lekker extra's. Dragen de medewerkers de kerstmuts vooral voor de toeristen? En al die verlichtingen, kerstboom etc? Ze vieren het in februari geloof ik... vieren ze dat ook met kerstboom?

Richard ging in zijn eentje vermaken door te toeren naar de berg en relaxen op het strand. Helaas kan ik niet dan anders leukers te schrijven. De volgende dag ben ik gelukkig helemaal opgeknapt. Het was ook stralend en strakblauwe lucht voor ons, de laatste dag in Koh Samui. Het wordt ook gezegd dat je nooit zonder Thaise massage naar huis moet gaan. We dachten, tja nog meer ontspanning is goed voor ons. Dus in de middag hebben we Thaise massage genomen. Jemig, we worden afgepuild, ze werken ook vooral met de ellebogen en ze gaan zelfs staan op je benen en billen. Voel me echt platgedrukt. Thaise massage is een hoop maar in ieder geval niet echt ontspannend bij ons. Op het strand met cocktail is het veel beter! 🍹

Gisteravond zijn we gevlogen van Koh Samui naar Bangkok voor de allerlaatste nacht in Thailand. Samui Airport is de mooiste vliegveld die we ooit hebben gezien, echt open en buiten in het mooie park.

We hebben erg genoten van onze vakantie, zoveel moois gezien de afgelopen weken. Nooit gedacht dat Thailand echt nog mooier is met al die natuur en veel kleurrijk omgeving. Ook zo aardige Thaise mensen. Natuurlijk is zelf zien nog mooier dan op de fotos.

Hopelijk hebben jullie ook genoten van ons verhalen.

1. Marlies van der vis:
    Hoi Jacqueline en Richard,
    Het was fijn, dat jullie goed op vakantie Thailand genoten. Ervaringen, andere cultuur, mooi natuur, zoveel beelden, anders gebouwen winkelen enz...
    Welkom Holland 🇳🇱
  2. Dorry:
    27 december 2018
    Gelukkig ben je snel opgeknapt!
    Het was ook leuk om jullie kunnen te volgen. Ik zie op Flightradar24 dat jullie onderweg zijn en goed nagenieten als jullie thuis zijn 😊😘
  3. Mike & Silvia:
    27 december 2018
    Heerlijk om jullie verhaaltjes lezen.... geweldige foto's! . Wij genieten ervan.
    Ecgt avontuur hebben jullie gehad!
    Welkom terug
    Liefs🤟🏻
  4. Coby:
    27 december 2018
    Het was leuk om allemaal te lezen wat jullie deden. Nu weer wennen aan de Nederlandse temperatuur... Groetjes
  5. Nelleke van Dalen:
    27 december 2018
    Mooi om te lezen wat jullie hebben meegemaakt. Alsof je er zelf bij bent. Ook met al die foto's krijg je een goed beeld van hoe het eruit ziet. Goede terugreis! En bereid je voor op wat lagere temperaturen hier in ons kikkerlandje... xxx
  6. Henny Dautzenberg:
    27 december 2018
    Ik vond het allemaal héél interessant en leuk om al de reis verslagen te mogen lezen.
    Wat één avonturen hebben jullie mee gemaakt.
    Een goede terug reis en dan weer welkom thuis in het koude kikkerlandje 😄
  7. A.M. Eppinga:
    27 december 2018
    Welkom thuis! Bedankt voor jullie mooie verhaal gelezen! Echt erg mooie foto's!
  8. Anita & John:
    27 december 2018
    We vinden het allemaal interessant jullie reis verslagen te lezen en genieten ervan van jullie verhalen.
    En ook geweldige foto's!
    Welkom terug naar Holland!
    Liefs 💋💋
  9. Diana:
    27 december 2018
    Hier thuis lees ik jullie geweldige verhaaltjes en fotos! Bedankt hiervoor! Nu heb ik een beetje beeld hoe Thailand eruit zien. Very beautiful👍😉
    Goede reis en welkom terug!☺️
  10. Bea:
    27 december 2018
    Ja genoten van jullie mooie verhalen!! Ook mooi geschreven!!
    Geniet nog van jullie laatste dagen! Liefs