in het Zuiden!

17 december 2018 - Ao Nang, Thailand

Aangekomen in een grote badplaats Ao Nang, hier tref je paradijselijke stranden met groene baaien en adembenemende rotsformaties. Enorme kalksteenkliffen die uit het landschap verrijzen. Om van dichtbij te zien hebben we een kajak voor hele dag gehuurd en lekker gekajakt. Het was echt vetgaaf om langs gigantisch rotspartijen te varen. Zo mooi! Ook zie je enorme druipstenen naar beneden 'vallen'. Verschillende stranden van het schiereiland bezocht en lekker gezwommen in de zee.

Ook hebben we een dagje een scooter gehuurd, omgeving verkend en grote stad Krabi bezocht. Daar was er niet veel aan. Maar Tiger Cave Temple moet iedereen het beklommen hebben, dus wij ook. Het was wel zwaar, zo steil met de 1237 treden naar boven, 600 meter hoog. Soms was het echt zo steil dat je stevig aan reling goed moet vasthouden. Maar echt de moeite waard als je boven bent, mooi uitzicht en boeddhabeeld bekeken. We hebben wel regen gehad. Heerlijk verkoeling! Het was toch 30 graden. Ook moeten we weer terug naar beneden! Ook hebben we bij de tempel vrijlopend aapjes (gibbons) gezien.

Verder zijn er gezellige boulevards met vol uitstekende restaurants. Vandaag lekker relaxen op het strand. We genieten nog volop van ons reis.

Ps morgen volgen er nog foto's!