in het Zuiden!

17 december 2018 - Ao Nang, Thailand

Aangekomen in een grote badplaats Ao Nang, hier tref je paradijselijke stranden met groene baaien en adembenemende rotsformaties. Enorme kalksteenkliffen die uit het landschap verrijzen. Om van dichtbij te zien hebben we een kajak voor hele dag gehuurd en lekker gekajakt. Het was echt vetgaaf om langs gigantisch rotspartijen te varen. Zo mooi! Ook zie je enorme druipstenen naar beneden 'vallen'. Verschillende stranden van het schiereiland bezocht en lekker gezwommen in de zee.

Ook hebben we een dagje een scooter gehuurd, omgeving verkend en grote stad Krabi bezocht. Daar was er niet veel aan. Maar Tiger Cave Temple moet iedereen het beklommen hebben, dus wij ook. Het was wel zwaar, zo steil met de 1237 treden naar boven, 600 meter hoog. Soms was het echt zo steil dat je stevig aan reling goed moet vasthouden. Maar echt de moeite waard als je boven bent, mooi uitzicht en boeddhabeeld bekeken. We hebben wel regen gehad. Heerlijk verkoeling! Het was toch 30 graden. Ook moeten we weer terug naar beneden! Ook hebben we bij de tempel vrijlopend aapjes (gibbons) gezien.

Verder zijn er gezellige boulevards met vol uitstekende restaurants. Vandaag lekker relaxen op het strand. We genieten nog volop van ons reis.

Ps morgen volgen er nog foto's!

1. Nelleke van Dalen:
    17 december 2018
    Klinkt weer geweldig Jacqueline! Hier gisteren sneeuw en vandaag koud en regenachtig....geniet dus heerlijk van mooi weer en prachtige uitzichten en landschappen!
    veel liefs van ons!
    PS We zijn benieuwd naar de foto's ;-)
  2. Anita & John:
    17 december 2018
    Super, dat jullie nog steeds hebben genieten van jullie vakantie.
    We zijn zo benieuwd naar jullie foto’s 😬
  3. Ton:
    18 december 2018
    Gaaf , kayak.... heerlijk....
  4. Bea:
    18 december 2018
    Prachtig en heerlijk actief!!
  5. Anita & John:
    Leuk verhaal!
    We zijn ook benieuwd naar de foto’s.
  6. Coby:
    19 december 2018
    Nou nou jullie hebben het echt super zo te zien, mooi hoor.
  7. Karin en Ton:
    22 december 2018